Dat een
winkel vandaag de dag, in het digitale tijdperk, meer moet bieden dan alleen producten, staat buiten kijf. Een
shopping experience is het codewoord. Service, aanbod, expertise, maar ook het interieur moet helemaal
on point zijn en uitstralen waar de winkel voor staat. Baciocchi Associati heeft dit goed begrepen, getuigd de nieuwe La Perla boutique die ze ontworpen aan de via Montenapoleone in Milaan. Het luxe kleding- en lingeriemerk dat staat voor vrouwelijkheid en elegantie, kreeg een chique nieuwe shop met wit
marmeren vloer, saffierblauwe kleden met gouden
trimming, een donkerblauw aluminium plafond en details van messing en
fluweel in paars- en blauwtinten. De winkel voelt intiem en exclusief, precies het gevoel waarmee La Perla vrouwen naar huis wil sturen.
Look and awe.
Shop slimme vondsten van interieurtrend Powdery Pink >>
De favoriete items en adressen van Simone van Trojen van LaDress >>
Bed en Buffet van Odette: stijlvolle B&B in Amsterdam >>